Her sabah erkenden fırını yakar,
Stresten dokuz doğurur Hamdi.
Pişmeye başlasın mis gibi kokar,
Ekmek için hamur yoğurur Hamdi.
Sağlam insanlardan kurmuş ekibi,
Sevdanın çıkmazında, kaybetmişim yolumu,
Endişe taşıyorum, ne zaman güleceğim.
Gökyüzü çok karanlık, karmı yağar dolumu,
Hayalle yaşıyorum, umutla öleceğim.
Kapanmayan yaradır, sensizlik yüreyimde,
Sabır denen tespihi ne kadar çekeceğim,
Her gecenin ardına bir sabah ekliyorum.
Bugün değilse bile yakında çökeceğim,
Döneceğin o günü hasretle bekliyorum.
Kader umutlarıma darağacı kursa da,
Ne sözümde yersin ne de özümde,
Seni insanlığa davet ederim.
Ne mecliste yersin ne de gözümde,
Seni insanlığa davet ederim.
Çıkarma kınından sakın kılıcı,
Kaldırıma oturup, yollarını bekledim
Gelmeyeceksin diye hep endişe taşıdım,
Her geçen dakikaya yenisini ekledim,
Soğuktu İstanbul’un geceleri üşüdüm,
Bu son gidişin var ya yüreğime tak etti,
Sana seni seviyorum diyebilmek,
Gelecekten ümit vermek isterdim.
İsterdim;
Çaresizce sürüp giden yalnızlığına son noktayı koymak
Hasretimden tutuşmuş yüreğine yağmur olmak, seni
Sırılsıklam etmek isterdim.
Gözlerin güneşim varlığın nefes
Gülüşünle güne neşe katarsın
Zannetme bu sevda geçici heves
Sevgilim bir tanem iyi ki varsın
Dışarda kar yağar gönlüm sıcacık
Kaç gece aradım yanımda yoksun
Acabalarım var kuşkularım var
Şakıyan dilimi arılar soksun
Pişmanlıklarım var keşkelerim var
İstemezdim göze inçiler dizmek
Senin derlerine çoktan talibim
Her gün eklense de yeni birisi
Belki biraz yorgun ama galibim
Kime nasip olmuş senin gibisi
Sözlerin çok ağır emir olsa da
Gündüzleri güneşim gecemde ayım sensin,
Üç şekerli içtiğim bardakta çayım sensin,
Ben uzaklarda gemi özlenen kıyım sensin,
Haydi, aç kollarını seni sarmaya geldim.
Gönlümün ambarında sevdanı taşıyorum,




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...