“ Ara sıra, dört nala koştuğum da olur !”
Sanki müdür olcam, sanki ben sio
Gurur bile kaybolur, gider yok olur !
İçimdeki bir ses, bana hep diyo
Ben Eşşeksem ,semer vuran çok olur !
“ Gerçekten dayanamam bak !”
Yapma canım yapma gülüm
Sensiz güne uyanamam !
Yokluğunda gelir ölüm
Ben gitmene dayanamam !
“ Derde çoktan doydum ben !”
Davetiye bekleme
Gel kalbime buyur sen !
Seviyorken tekleme
Beni aşka doyur sen !
" Daha ne bekliyorsun !
Demek ki çok seviyorsun
Gel kalbime buyur şimdi !
Sana açım biliyorsun
Beni aşk'a doyur şimdi !
“ Gel artık gel !”
Gel kapımı, çal da bir gün
Beni aşka, muhtaç etme !
Şu gönlüme, dal da bir gün
Beni aşka, muhtaç etme !
“ Yeter arık yeter yaa !”
Bilmiyon mu hiç kendini
Sen nasıl bir inattın ya !
Aştıkça hep şu haddini
Beni aşkın bunaltı ya !
“ Sakın haa ! “
Madem ki buldun sen, candan seveni
Mutluluk istersen, belki de yakın !
Böyle her fırsatta, seni öveni
Beni başkasına, kaptırma sakın !
"Al götür seninle ! "
Al peşinden kopartta çek
Canı tende bırakma yar !
Yokluğunda yaşamam tek
Beni bende bırakma yar !
“ İşte kalbim, işte sevgim !”
Birazcık şu aklı, deli doluyum
Hakkım da her şeyi, bileceksen yar !
Ben de bir Allah’ın, garip kuluyum
Beni böyle sev sen, seveceksen yar !
“ Başka kim olabilir ki !”
Ben bastıkça, bağra taşlar
Hasreti hep, kalpte közdü !
Gözlerimden aktı yaşlar
Beni en çok, aşkım üzdü !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!