“Çok mu şey istedim ! ”
Ne var böyle kin güdecek
Ben sadece gül istedim!
Her fırsatta, mest edecek
Karıyla aramda, çıktı bir savaş
Sesimi keseyim, dedim iyisi!
Rollerse değişti, bak yavaş yavaş
Bilmem ki hangimiz, evin reisi!
Ben gibi naralar, atıp duruyor
“Zorla güzellik olmaz! ”
Girdiğim o kalbinden
Çıkart beni gideyim!
Kurtulayım derdinden
Ele güne reklam, olmak istemem
Bırak da içimden, seveyim seni!
Ondandır bu aşkı, kalpte gizlemem
Bırak da içimden, seveyim seni!
Canıma, uğrunda kıyarcasına
“Cehenneme yolu var! ”
Hiç kafana takma sen
Kim kalbini üzerse!
Arkasından bakma sen
“Takma kafana! "
Üzüyorsa yüreğini
Çıkart gitsin unutursun!
Bilmiyorsa değerini
“Zaten yaşamıyorum ki! ”
Zaten bitmiş umudum
Eli bağlı köleyim!
Yerlerde bak gururum
" Senle yaşanılmaz !
Çok mu geldi kalbim sana
Çıkarıp da gidiyorum !
Başladıysa harbin bana
Bırakıp da gidiyorum !
“Alışmışken ben sana! ”
Nedir benden söyle, o istediğin
Canımı canından, çıkartmasana!
Bu mu senin aşka, bir his dediğin
Seviyorken seni, bırakmasana!
“Çook çalışmalısın çok! ”
Saçlarını okşa, derim ben önce
Karar senin eğer, yapmak istersen!
Tatlı sözler söyle, hem de delice




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!