“ Hadi bakem geçmiş ola ! “
Oksijeni azalmış
Şimdi alçak rakımda !
Belli ki, çok naz almış
Dolar yoğun bakımda !
“ Biraz daha bekle !”
Üzülme bu gurbet, bitecek bir gün
Gönlünü rahat tut, kalbi eminle !
Bizim de bacamız, tütecek bir gün
Bedenim uzakta, ruhum seninle !
“ Beğendin mi yaptığını !”
Bıraktığın günden beri
Gönlü kırık viraneyim !
Yüreğimse yangın yeri
Dön de bir bak, ne haldeyim !
“Sana nasıl güvendim ben !”
Hemen uçtun ellerimden
Seni korkak, sinek kadın !
Bil ki düştün değerinden
Ne oldu ya, dönek kadın !
“ Lütfen rica ediyorum !”
Soydunuz soğana, çevirdiniz ya
Bırakın bari ya, onu almayın !
Zaten bak yıktınız, devirdiniz ya
Altımda kalsın şu, donu almayın !
“ Eksiksiz ve kusursuz ! “
İster inkar et sen, ister yalanla
Şu büyük aşkımla, kalbinde devdim !
İster inan bana, ister inanma
Ben seni üç değil, dört dörtlük sevdim !
“ Arayan bulur beni !”
Sokaklar hayel oldu
Dört gün evdeyim dört gün !
Sabırlar taştı doldu
Dört gün evdeyim dört gün !
" Dost acı söylemez !"
Eğer kalleş değil ise
Dost acıyı tatlı söyler !
İnsanlığa meğil ise
Dost acıyı tatlı söyler !
“ Hiç şaşırmadım ki !”
Öyle bir ahiri, zamandayız ki
İnsanlarsa bir leş, çıktı neyleyim !
Feryadı duyulmaz, amandayız ki
Dostlarımsa kalleş, çıktı neyleyim !
“Yalnızlık, terk etmeyen, en iyi dostumdur artık !”
Ne yazık ki artık, yalan dünyada
Şu gönlüme kimse, huzur salmadı !
Hırsızı çok şu, çalan dünyada
Benim benden başka, dostum kalmadı !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!