“Az kaldı bi tanem !”
Bende bittim hasretinden
Eriyorum bekle beni !
Sıyrılıp da nefretimden
“ Gel haydi !”
Sevgiye bak, öyle açtır
Gel ruhumu doyur aşkım !
Gönle huzur neşe saçtır
Gel kalbime, buyur aşkım !
“ Daha neyi bekliyorsun ! ”
Öyle uzak durma bana
Gir kalbime davetlisin !
Şaşırıp da sorma bana
Gel kalbime davetlisin !
“ Kaydırma hiç avucundan !”
Eli değil seni sevsin
Gel kalbimin, tut ucundan !
Yüreğim hep aşk’a değsin
Gel kalbimin, tut ucundan !
“ Bu yalan dünyanın !”
Hayat kısa ömürse az
Gel keyfini çıkartalım !
Her günümüz olsun da yaz
Gel keyfini çıkartalım !
“ Uzaklardan çıkıp da !
Seni ben nasıl bak, aşkla özledim
Halâ şu halimi, bilmicek misin ?
Gelirsin diye çok, yolu gözledim
Bekliyorum canım, gelmicek misin ?
“Kıyamam ya !”
Kim kırdı o nazlı kalbi
Neden böyle gönlün maraz !
İnan bana söyle harbi
Gel öpeyim geçsin biraz !
“ Güzel kız !”
Kanım kaynar kanına
Neden şaşkın bakarsın !
Gel otur şu yanıma
Yaşlanınca kalkarsın !
“E haydi bekliyorum daa !”
Hasretinle yanıyor bak
Alevimi söndür benim !
Yalnız sana kanıyor bak
Gel şansımı döndür benim !
“ Asla pişman olmazsın !”
Aradığın o aşk burda
Gel şansını bende dene !
Kaptırmadan kalbi kurda
Sev şansını bende dene !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!