“ Madem inanmıyorsun ! “
Nasıl sevdim ah be ömrüm
Deş kalbimi görürsün sen !
Sana talip, bak ki gönlüm
Eş kalbimi, görürsün sen !
“Siz bari yapmayın yaa !”
Zam gelince bindirirsin
Esnaf, n’olur, biraz insaf !
Bize bunu sindirirsin
Esnaf, n’olur, biraz insaf !
" Bu şiirde Seçkin abinden hediyedir sana ! "
Toplanıyor yavaş yavaş
Gönül biraz bak hüzünde !
Son günlerde tatlı telaş
Esra hanım çeyizin de !
“ Halimize Eşşekler bile güler !”
Bu nasıl bir iş aşkıdır
Ayak falan el karışır !
Tarifiyse bir başkadır
Eşşek benden az çalışır !
“ Ben halâ çalışıyom !”
Sahillere uzanmış, ayağının tozuyla
Eşşek bile tatilde, ben halâ çalışıyom !
Bize hava atıyor, kıskandıran pozuyla
Eşşek bile tatilde, ben halâ çalışıyom !
“Haydi afiyet olsun!”
Şerefsizler arttı hepten
Eşşek eti yiyiyoruz !
Duyanlarsa gider kalpten
Eşşek eti yiyiyoruz !
“Aman dikkat !”
Az kalsın kalbimi, durduracaktın
Ayrılalım dedin ya, neyin cakası !
Başımı taşlara, vurduracaktın
Bu senin yaptığın, eşek şakası !
"Sizi gidi gevşekler ! "
Kendini hep at sanır
Gevşoğlu gevşekler
Ortalıkta anırır
Eşşoğlu eşşekler !
“ Her yeri, pek bi özel !”
Kaş kaldırmış, yüzü germiş
Vah bu estetikli güzel !
Gören herkes fıstık dermiş
Ah bu estetikli güzel !
"Piyasayı yükseltir !"
Zam üstüne zam koyar
Umursamaz arsızlar !
Vatandaşı hep soyar
Etiketçi hırsızlar !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!