“Kalbimde deprem, koptu bak erken! ”
Gün geldi demek ki, ayrılıyorsun
Kıy istersen canıma, veda ederken
Çektin işte silahı, ne duruyorsun
Bas tetiğe acıma, elveda derken
“ Daha ne olsun! ”
Bu kadar çok erken beklemiyordum
İçimde bitişin, dokundu bana!
Kalbimse sağlamdı, teklemiyordum
“Ecelim olmaya, yemin mi ettin! ”
Tutuşan kalbimi, çevirir küle
Bırakıp gidişin, söndürür beni!
Bitirir ömrümü, çektiğim çile
“Yarası olanlar gocunabilir! "
Görmesinler güzel eser
Dalar emek hırsızları!
Kopyalayıp, hemen keser
" Aydınlatsın kalpleri ! "
El açalım göklere
Nicemize nur yağsın !
Tövbe edip bin kere
Gecemize nur yağsın !
“Düştün aklıma! ”
Sen aklıma geldin yandım
Gecenin bir yarısı
Hasretinle uyandım
“Kafam güzel olur, tıpkı senin gibi! ”
Ne güzel okunur, sana hislerim
Şiirde vezinler, hece olunca!
Karanlık odam da, seni düşlerim
“Hayatım sensiz! ”
Bir yaz akşamı, gelsen de yanıma
Geçmişi unutup, girsen de kanıma
Sevdiğim diyerek, basarım bağrıma
" Hem de sımsıkı !"
Yokluğun kış mevsimi
Üşüttü bu kar beni !
Andıkça ben ismini
“ Tatlı belâm ama! "
İşte teklif ediyorum
Gel başımın belâsı ol!
Hasretinden eriyorum




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!