“Tepeden siz, hor görüp de !”
Boyasında derin yara
Açın kuşlar arabama !
İzin verdim, ben bu ara
Sıçın kuşlar arabama !
“ Öylece duruyor bak !”
Bu kadar acele, olur muydu lan
Hoşça kal demeye, yok mu sözlerin !
Sen gittin masamda, sessizce duran
Sigaranda kalmış, dudak izlerin !
“ İçin için sefanız olsun !”
Bilmeyin hiç haddinizi
Sigarayı bırakmayın !
Zehirleyin kendinizi
Sigarayı bırakmayın !
“Söz meclisten dışarı !”
Kulağımız var işitmez
Sağır gibi yaşıyoruz !
El tutmuş ta, sanma gütmez
Sığır gibi yaşıyoruz !
“ O iki ayaklı sığırların yani !”
İyiler çarçabuk, göçüp gider de
Bununsa sırrını, kimse bilemez !
Ansızın dünyaya, veda eder de
Sığırların nesli, neden tükenmez !
“ Var mısınız büyülenmeye !
Sevdalara o yön verir
Söz yüreğin bir süsüdür !
Kalp sevdi mi o an erir
Şiir aşkın büyüsüdür !
“Yıllar yılı yazıyorum !”
Çatılsada bazen kaşlar
Şiir bende kara sevda !
Sizi bilmem ama dostlar
Şiir bende kara sevda !
“Hak edenlere tabi ki !”
Doğruları yazıyorum
Benim sünnet, farzım budur !
İte mezar kazıyorum
Şiirde hep tarzım budur !
“ Şiir oluyor yazdıklarım !”
Tamam sanat adı ama
Şiir diye yazmıyorum !
Yüreklere olur yama
Zehir diye yazmıyorum !
" Sebep, hayat şartları ! "
Ağzımın tadını kaçırdı zamlar
Şekeri bıraktım, tuzu bıraktım !
Meşrubatlar bile içilmez canlar
Colayı bıraktım, buzu bıraktım !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!