“Yıllar nasıl acısın! ”
Terk ettiğin o gündür, görüyorsun halimi!
Sanma eskisi gibi, bu başımın tacısın
Yıkılmış sol tarafım, ey ALLAH’IN zalimi
Sen bana acımadın, yıllar nasıl acısın!
“İki cambaz, bir ipte oynamaz! ”
Kaç defa öldürdük, kalp de sevgiyi
Bilmezden gelme be, gözleri elâ!
Kaybettik ne yazık, bütün dengeyi
" Demiştim sana !"
Kalbine sevgiyle, girmişim senin
Aklından bir türlü, çıkartamazsın !
Bu aşkın üstüne, ederim yemin
Sen benli günleri, unutamazsın !
Duydum inan çok şaşırdım
Sen bensiz de yaşarmışsın!
Tabi canım inanmadım
Sen bensiz de yaşarmışsın!
Hani candım, nefesindim
" Hem de hiç utanmadan ! "
Sevmesini bilmiyorsan
Neden bir kalp taşıyorsun !
Bu gerçeği görmüyorsan
“ Çok ayıp ediyon çok !”
Gözyaşıma iyice bak
Üç beş damla, yaş mı diyon !
Seni sevdi, delice bak
Sen bu kalbi, taş mı diyon !
“Söyle nasıl güleyim! ”
Nasıl gülsün bu yüzüm
Gözyaşlarım aktıkça!
Her tarafım bak hüzün
“Bir daha asla kaybetmem! ”
Yıllarca boşlukta, gezdim dolaştım
Aşmak istiyordum, yıkıp bendimi!
Her türlü belaya, derde bulaştım
“Kuyumcular feda olsun! ”
Benim kısrak özel yarim
Şu gönlüme eğerlisin!
İnan bana güzel yarim
“Benim gönül köşküme!
Gönlüm sana düşkündür
Sanma bana hep eldin!
Kalbim senin köşkündür




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!