“ Kurban olduğum yaa !”
Senin benden kalbini
Alıp hemen aparma !
Dindir aşka harbini
Beni senden koparma !
“ Kimse görmesin !”
Kir dolduysa kalbime
Yüreğinle akla sen !
Teslim etme zalime
Beni sende sakla sen !
“ Başka yerde arama !”
Sana hep açıktır, şu kalp kapısı
Ne zaman istersen gelebilirsin !
Bilirsin naziktir, ince yapısı
İstediğin zaman, girebilirsin !
" Unuturum deme sakın ! "
Mazimizde var anım
Beni unutamazsın !
Ne yapsan da, sen canım
Beni unutamazsın !
“ Hayırsızlar vefasızlar !
Gözden uzak yakınlarım
Gönlüme de ıraktılar !
Başladıkça yıkımlarım
Beni yalnız bıraktılar !
" Sakın haa !.."
Ön yargılı olup da, beni yanlış tanıma
Hayalleri kurdurup, yıkanlardan değilim !
Böyle tavır takışın, dokunur bak kanıma
Senin tatlı canını, sıkanlardan değilim !
" Gerçekten hak edene tabi ki !"
Söz meclisten dışarı
Hak edene takarım !
Hem de bazen aşırı
Ben iyi laf sokarım !
“ Ah be gönlüm
Gönlüm senden adam olmaz
Aşka boyun eğme dedim !
Umursamaz vurdum duymaz
Ben kaç defa, sevme dedim !
“ Başkasına değil !”
Koca ömrüm geçti yasla
Ben kendime sardım hep !
Hiç kırmadım eli asla
Ben kendime sardım hep !
Ben renksiz, sevgisiz insanlardan korkarım
Dengesiz insanlardan
Ukala, kendini beğenmiş,
Hiç kimseyi sevmemiş insanlardan korkarım !
Merhametsiz umarsız,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!