“Aksini düşünen var mı acaba? "
Bu zamanda durum böyle
O yok ise bahtın kara!
Salak salak bakma öyle
“Yıllar yılı arıyorum! ”
Benden gittin sen o gidiş
İnan mutlu olamadım!
Bu nasıl bir veda ediş
“Kaçmıyoruz ki ya! ”
Ayın biri oldu diye
Herkes maaş yattı diyor
Alacaklı gelmiş yine
Parasını istiyor
“Kim demişse, halt etmiş ya! ”
Hangi akıllının, lafıdır bu ya
Anladım ki çoktan, kafayı yemiş!
Beklide bir anlık, gafıdır bu ya
“Asla! ”
Varlığın emanet, olmuşken bana
O senin gönlünü, yarar mıyım hiç!
Yüreğim sevginle, dolmuşken sana
“ Başımın belâsı! ”
Ne huzur verirsin, nede bir neşe
Gönlüme ızdırap, diye mi doğdun!
Zavallı kalbimi, verip ateşe
“Okuya bilirsen! ”
Teninin tenime, ihtiyacı var
Ne kadar dert varsa, doku canıma!
Yokluğunda kalp de, derin acı var
“Yüreğimden taşıyorum!
Gerek yok ki yalanlara
Buna bende şaşıyorum!
Konu olur romanlara
“Eğer ki gideceksen! ”
Cehennem kapısına, varsın yollarım
Bir kibrit bağrıma, çak ta öyle git
Sen diye ateşi, sarsın kollarım
“ Kuklan değilim! ”
Dansözüm diyerek geçmem karşına
Türlü oyunlarla, oynatma beni
Ayak uyduramam, gönül marşına




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!