“Sen yürekten sev yeter ki! ”
Damarımda akan kanım
Neyim varsa senin olsun!
Senden değersizdir canım
“ Modacılar bilir mi acaba !”
Uzun zaman oldu, revaçta değil
Ne zaman insanlık, moda olacak !
Ömür akıp gidiyor, yavaşta değil
Ne zaman insanlık, moda olacak !
“ Bayıldım inan! ”
Beklerken yolunu, gözüm kapandı
İçim bak geçmişti, ayıldım bir an!
Görünce billahi, ruhum yıkandı
“Hayat hep sana güzel! ”
Yıllar yılı bu kalbimde
İzleri var silemezsin!
Bense dertli şu halimle
“Ondan böyle neşelisin! ”
Yüzünde bak güller açmış
Ne o kalbe aşk mı değdi!
Dert bırakıp seni kaçmış
“ Hiç utanmadın demi ! “
Giderken çok dikti başın !
Ne oldu da döndün geri
Hemen akmış o gözyaşın
Ne oldu da döndün geri !
“ Söylesene ya ! “
Garibansın yoksulsun
Geçip gitti koca ömür !
Sen herkesten mutsuzsun
Ne oldu ya, sana gönül !
“ Sebepsiz ve nedensiz !”
Nedendir bilmem ki, üzülsem bile
Mutsuzluk çok mutlu, ediyor beni !
Dertlerin altında, ezilsem bile
Mutsuzluk, çok mutlu ediyor beni !
“ Neden bilmiyorum !”
Hiç bir yerde gülmez yüzüm
İçim buruk umutsuzum !
Ağlamaklı her an gözüm
“ Sömürgüdür tüm erkeklere !”
Öldürmeden su devlet, kaldırttı naaş’ımı
Ömür boyu nafaka, ödetiyor bu sistem !
Bir zalimin üstününe, bağlattı maaşımı
Ömür boyu nafaka, ödetiyor bu sistem !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!