“Halâ sırıtıyor bana, yuh artık ! ”
Vefasız her biri, seven nerede
Sözde benim için, ölen dostlarım!
Öldürmeye fırsat, arar derede
“ Ah be canım yaa !
Ona canım demiştim
Ne inatçı damardı !
Ölesiye sevmiştim
Yüz verdikçe şımardı !
“ He ya, üle gari !”
Gulağımız dıkalıduu
Heç kimseyü duyameyoz !
Gözleğimiz kapaluduu
Zabağnan zor uyaneyoz !
“Biraz vicdanıyla etse rabıta! ”
Garibin ekmeği, ile oynayıp
Vicdanı ile hiç, etmez rabıta!
Zalimlik etmeye, bir an doymayıp
“ Sakın sevme !”
Neden dertli bakışlarım
Bilme canım zahmet olur !
Bırak aksın gözyaşlarım
Silme canım zahmet olur !
“ Bunu sakın unutma !”
Dökülen kanlara, hesap sormazsa
Hainden haindir, kayıtsız insan !
Çözüme uğraşıp, kafa yormaza
Zalimden zalimdir kayıtsız insan !
“ Nedir senden çektiğimiz !”
Bu nasıl bir zalim dünya
Her köşesi başka dram !
Can veriyor hep masumlar
Yavaş yavaş gram gram !
“ Bitmiyor nazı !”
Yapma dedikçe ben, kasar kendini
Öfkemi azdırır, zalimin kızı
Aşma dedikçe ben, aşar haddini
Belaya yazdırır, zalımın kızı !
'Ne olacak halim! '
Dönerim demişti, bak yıllar oldu
Gülen bu yüzümü, sararttı zalim
Gitti ya yüreğim, yasıyla doldu
" Durumumuz böyle işte ! "
Sizinle bir türlü, buluşamadık
Her pazar sözümüz, bizim vardı ya !
Şöyle bir yüz yüze, konuşamadık
Aramıza girdi zalim vardiya !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!