“Haberin olsun !”
Hasret beni üzemez
Kendim ile barıştım !
Aşkın beni ezemez
Yokluğuna alıştım !
“ Bilemezsin sen !”
Sensizlik ateşte kavurdu beni
Dertlerden dertlere karışıyorum !
Bu aşkı yıkansa, gururdu demi
Yokluğuna çok zor alışıyorum !
“ Hasretine alışmak zor !”
Yokluğun çok kötü, koyuyor bana
Gözyaşım akıyor, tutamıyorum !
Anılar hep hesap, soruyor bana
Sindirip derdini, yutamıyorum !
“Soruyorum sizlere! "
Koynumuzda besliyorken
Yıllar sonra çıkar yılan!
Kalp de güzel, his diyorken
“ Doğru söyle kız !”
Neler etti aşkın bana
Ah be canım bilmiyon mu ?
Kül etti ya, yana yana
Ne haldeyim görmüyon mu ?
“Haydi bas ikile !”
Dertle batan yüreğimde
Oksun artık bundan böyle !
Sen gözümde hayalimde
Yoksun artık bundan böyle !
“APS ile gönder! ”
Bir mesaj çek seni, seven aşkına
Sensiz ne haldeyim, gel gör halimi
Üzme bu gönlümü, ALLAH aşkına
“ Senden kalan ne varsa !”
Sayfa sayfa mazimi
Yırttım çöpe attım ben !
Elimdeki resmini
Yaktım çöpe attım ben !
“ Yamyam mısın sen !”
Bana aşkım, canım cicim
Diyecekmiş gibi bakma !
Ter dökerim sicim sicim
Yiyecekmiş gibi bakma !
“ Yobazlık buysa, evet yobazım ben !”
Hak yolunda gidenlere
Yobaz dersen, yobazım ben !
Laf söyleyip erenlere !
Yobaz dersen, yobazım ben




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!