" Bıktım bu sorulardan ! "
Herkes de bak, aynı soru
Bu sene sen, kime vercen ?
Elinde ki güzel oyu
Bu sene sen, kime vercen ?
“Evliyalar şehri! ”
Mübarek evliya, taşı toprağı
Bu yeşil Bursa’yı, ALLAH Korudu!
Zarar görmeden şu, dalı yaprağı
“ Anlasana artık !”
Ne işin var deme yine
Sevmek için buradayım !
Senin nazlı yüreğine
Değmek için buradayım !
"inanan da var, inanmayan da! "
Herkes de bir ayrı merak
Boş laftır o lakırtısı!
Gaybı Rabbim bilir ancak
“ Aşkım, gevrek simit gibi !”
Gel kalbime, haydi koş gel
Kalmaz gönül hatırında
Huzur ile, sevin coş gel
Burda her şey, çıtırında !
" Yeşildi bir zamanlar ! "
Çok zarifti çok ince
Netti benim yeşilim !
Betonlar dikilince
Gitti benim yeşilim !
“ Yeşil Bursam !”
Mis gibi çam kokar, ulu dağları
İskender kebabın, tadıdır Bursa !
Hak ile kuvvetli, gönül bağları
Evliyalar şehrin, adıdır Bursa !
"Amman ses etmeyin, iyi böyle ! "
Kış mevsimi ama havalar sıcak
Ortalık sanırsın, alev yanıyor
Ne oldu bu aya, yok mu soracak
Bu Ocak, kendini Mayıs sanıyor !
“ Duyarsız olmayalım lütfen !”
Vefasızlık salgınmış
Tavan yapmış gururda
Garipler çok ağlarmış
Bunlar kimin umrunda !
“Hislerin en kuvvetlisi !”
Bu duyguyu küçük görme
Bilmeyenin kalbi taştır !
Gönüllerde ağdır örme




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!