“Kurtuldun benden ebediyen! ”
Yokum artık hayatında
Huzur dolsun evin işte!
Keyfin iyi rahatında
“ Hiç olmadı bence !”
Söyle ben severken, sana ne ettim
Mutsuzluk bir kere, seni buldu mu ?
Bırakıp ortada, çekip de gittin
Kalbimden vefasız, çıktın oldu mu ?
“Vicdanın hesap sorsun senden! ”
Bana ait kalbine
Koydun bir başkasını
Acımayıp halime
Oldun bir başkasının
“Yaşamıyorsun! ”
Aşkımla her sabah, sulardım seni
Solmayan bir çiçek, güldün içimde!
Kalbimi kahredip, yıktın ya beni
“Nasıl olsa yaşatmadın! ”
Böyle aşkı, zor bulursun
Gel sevdamı karalama!
Sevmiyorsan ne olursun
“Ruhun huzura ersin diyerek! ”
Sensiz hatıralar, yaktı kalbimi
Kahroldu yüreğim, kötü biçimde!
“ Görürsün sen !”
Hayatını bir mum gibi
Söndürmeden bırakmam ben !
Dağıtıp da bir kum gibi
Öldürmeden bırakmam ben !
" Fazla naz, aşık usandırdı işte ! "
Karşıma çıktığında
Demiştim bu kız harbi !
Kavurup yaktığında
Öldürür bu naz kalbi !
" Eyy azgın nefis !
Kapıl bence biraz derde
Öleceğin günü düşün !
İnecek o gözden perde
Göreceğin günü düşün !
“ Kaçınılmaz bir sondur hepimiz için !
Ama sevinç, ama dertle
Yaşasak da böyle her gün !
Göçeceğiz bak elbette
Öleceğiz biz de bir gün !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!