“ Hadi ama ya !”
Gel hele bir, sokul şöyle
Korkma canım, yemem seni !
Benden uzak, durma öyle
Korkma canım, yemem seni !
“ Her daim tac ederim ben !”
Kaygı duymam, bil ki senden
Korktuğum ol, başıma gel !
Yeter ki al, beni benden
Korktuğum ol, başıma gel !
“ Hem de çoook !”
Gecelerim çok ıssız
Hayra çıksın sabahım !
Günahımsa sınırsız
Korkuyorum Allah’ım !
İnsanca yaşanacak bu dünyada,
Bu gerçeği bilmeyen insanlardan korkuyorum
Kırıldı tüm cesaretim,
Bir buz parçası gibi düştü yerlere
Ürperirken yüreğim
Gecenin karanlığından değil dostum,
“ Yalnızlığın ortasında !”
Sen yoksun ya, şu yanımda
Ürküyorum gecelerden !
Daralıyor bu canımda
Korkuyorum gecelerden !
" Bu başka bir korona !”
Hasret değsin bir cana
Közlerimse kor ona !
Yokuş simdi bir yana
Düzlerimse kor ona !
“ Ah korona aah !”
Mutluluk yolumu tıkadın benim
Hiç merhem olmadın, gönül yarama !
Dilerim hiç yüzün, gülmesin senin
Allah bin belânı, versin korona !
“ Benden uyarması, sizden uygulaması !”
Kırmış sağlık, direğini
Bu çok büyük, sorun ondan !
Aman kolla ciğerini
Korun dostum, Korona’dan !
“Beni tekrar seveceksin !”
İnadına gülüyorum
Paşa paşa geleceksin !
Seviyorsun biliyorum
Koşa koşa geleceksin !
“ İşe mesaiye çağırdıklarında !
Öyle sevdik işimizi
Coşa coşa geliyoruz !
Çağırınca sizler bizi
Koşa koşa geliyoruz !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!