" Fabrika da yemek yerken ! "
Kahvaltıda gece üçte
İçi ezik taş geliyor !
Bir kalleşlik var bu işte
Ekmeğimiz yaş geliyor !
"Yeter artık! "
Ne yaptım ki abi size
Ekmeğimle oynamayın!
Gareziniz nedir bize
Ekmeğimle oynamayın!
“ Açlık başa vurdu sanki ya !”
Sokağa çıkmaya, korkuluyordu
Yasaklar ne çabuk, delindi bugün !
Daha dün çöplere, atılıyordu
Ekmeğin kıymeti, bilindi bugün !
“ Yemeyelim mi, aç mı kalalım ! “
Bırakın kebabı siz
Ekmek bile lüks artık !
Alamıyoz artık biz
Ekmek bile lüks artık !
“ Kolay kazanılmıyor! ”
Genelde gariban, olan toplumuz
Şükürle hamd eder, yaşar dururuz!
Sabahın köründe, böyle çoğumuz
'Teğet geçmedi! '
Emekle çalıştım, işimden oldum
Kurtulmadı gönlüm, dertten hüzünden!
Yediğim ekmekten, aşımdan oldum
Ekonomik denen, kriz yüzünden!
" Hasatları toplanacak !
Gün olur da, büyür diye
Ektim umut tohumları !
Hak yaradan görür diye
Ektim umut tohumları !
“ Kime kalmış bu dünya, bize kalsın !”
Ansızın bak gideceğiz
Ama bugün, ama yarın !
Cana veda edeceğiz
“İşte gör bak, durum budur!
Sen sor derdi, ben sayayım
Eldivenden merdivene!
Biraz çene bak yorayım
“ Yapmayın yaa !”
Bırakın krizden, fırsatçılığı
Eldiven maskeyi stoklamayın !
Duyun yüreklerde, sessiz çığlığı
Eldiven maskeyi stoklamayın !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!