“ Lanet olsun böyle sevgiye !”
Artık düştü yar gözümden
Bitsin diye uğraşıyom !
Uzaklaşıp yüreğimden
Gitsin diye uğraşıyom !
'Gerçek aşk'a mutluluğa! '
Sorarsa o beni, sen arkadaşım
İçinde ümidi, bitti de artık!
Yaralı kalbiyle, o boynu bükük
Gözünde yaşlarla, gitti de artık!
“Kalsam ne değişirdi ki! ”
Yıllar sonra bu aşkımız
Bitti diye üzülme hiç!
Yabancıdan yok farkımız
Geç oldu ama, olsun !
Demek aşkı yalanmış
Bittiğinde anladım !
Koynumdaki yılanmış
Gittiğinde anladım !
" Bu saatten sonra ! "
Gönlü emin ederken,kalbi hain çıktıysa
Bu aşkımın burada, bittiğine üzülmem !
Kurduğum hayelleri, elleriyle yıktıysa
Yemin olsun çekip de, gittiğine üzülmem !
“Öyle bir zaman da yaşıyoruz ki! ”
Yakar da kalpleri, közler dağlatır
Sevda belli değil, aşk belli değil!
Üzerde her saat, başı ağlatır
Düşman belli değil, dost belli değil!
“Dikkatli olmamız gerek! ”
Böyle bir zamanda, böyle bir anda
Düşman belli değil, dost belli değil!
Koynunda beslenen, çıkar yılan da
“ Neden ama neden ? “
Noldu canım gözlerine
Pişman gibi bakıyorsun !
Sanki gelcen üzerime
Düşman gibi bakıyorsun !
“Maalesef durum bu ahir zamanda !”!”
Umurumda olmaz, demem gönlüme
Sıkıntım büyükse, beni bağlıyor !
Izdırap içinde, geçen ömrüme
Düşmanım gülüyor, dostum ağlıyor !
“ Çekemeyen, anten taksın artık !”
Bugün yine mutluyum
Düşmanlarım çatlasın !
Huzurluyum kutluyum
Düşmanlarım çatlasın !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!