“Bitti ise, bitti de! ”
Anlamadan dinlemeden
Kalbe derdi katma sakın!
Sıkıntımı sen bilmeden
“Sen saklan hep, ben ebeyim! ”
Gel kalbimi aşkınla
Del be harbi bebeğim!
Gözlerim göz yaşımla
“ Kim sevmez ki !”
Ne yapalım, gönül aslan
Harbileri seviyorum !
Kalp kurtulsun diye pastan
Barbileri seviyorum !
"Büyük konuşma !
Canının öfkeyle, sıkıldığı an
Yufka bir kalpliyken, taşa dönersin !
Bütün hayallerinin, yıkıldığı an
“ Askerimiz fakirdendir !”
Zengin ise o babası
Kim askere çekip gider !
Olmaz derdi hiç çabası
On sekiz bin, bedel öder !
“Yazıklar olsun ya! ”
Seni candan sevdim diye
Kim söylemiş taptığımı?
Şimdi ağla sen kendine
“ Beğenemem !”
Canımıysa benim yoktan
Yoruşunu beğenmedim !
Her fırsatta beni sırttan
Vuruşunu beğenmedim !
“ Bu nasıl bir sultanlık ya! ”
Kim demiş bekarlık, sultanlık diye
Vakarım ben amma, sultan değilim!
Bu kadar överler, bilmem ki niye
“Büyük konuşmayacaksın! ”
Söylemesi ona basit
Hayallerle dolup taşar!
Dert çekmemiş taksit taksit
“Sonsuza kadar! ”
Şu gönlüme huzur diye
Eklediğim kadınsın sen!
Yollarını gelir diye




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!