“ Geçte olsa öğrendim !”
Anladım ki gözlerinden
Akan, sahte yaşmış meğer !
Belli canım sözlerinden
Bana kalbin taşmış meğer !
" Ne talihsiz adamım ya ! "
Biri yaptı bu hatayı
Aklı bilmem nere daldı !
Alberskolla Aktorbelin
Talihim bir türlü, beni bulmadı
Yanan şu kalbimi, köz etmeyin siz!
Yıllarca bekledim, nasip olmadı
Bana mutluluktan, söz etmeyin siz!
Böyleymiş kaderim, neyleyim haktan
"Küçük bir sitem !"
Yıllar yılı gülmez yüzüm
Sızladıkça kanar yaram !
Her tarafım dert ve hüzün
“ Durum onu gösteriyor !
Kıyametse çok yaklaştı
Güneş tersten bak doğacak !
Millet hepten salaklaştı
Başımıza taş yağacak !
“Öldü aşkımız! ”
İçimde yaşardı, senle beraber
Sevdamız söndü bak, daha ne olsun!
Şimdi kendisinden, yok ki bihaber
“ İdam isteriz !”
Bu nasıl rezillik, nasıl günahtır
Şu anda dondu bak, inan taş kanım !
Zalime elbette, idam sevaptır
Mecliste kanuna, koy sen başkanım !
“ Ne iştir hayrola ya ! ”
Ne oldu da birden, değiştin böyle
Kalbime yaralar, açar gibisin !
Bir dakka durmazsın, yanımda şöyle
Sanki yüreğimden, kaçar gibisin !
“Hayatımı oynarım! ”
Gözden akan her damlanın
Yaş rolünde ben varım!
Gizli gizli ağlamanın
Baş rolünde ben varım!
“ Aklım almaz seni!
Yıllar oldu unutalı
Bana seni hatırlatma!
Gözyaşımı kurutalı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!