“Emin misin güzelim? ”
Pişmanlığın yakar nazlı kalbini
İyi düşün benden öyle ayrıl sen
Kim arar da, bir gün sorar halini
İyi düşün benden öyle ayrıl sen
“Hayatıma renk, ömrüme neşe verdin! ”
Görünce yakıp da, dağladın beni
Kim dedi ki uğra, gönül çarşıma!
“Hz Muhammed S.A.V. efendimize ithaftır !”
İsa seni müjdeledi
Karanlığa sendin sabah !
Son peygamber size dedi
İyi ki doğdun RESULULLAH !
" Asla pişman değilim !"
Hayatım bak şenlendi
İyi ki manyak sevmişim !
Gönlümse neşelendi
İyi ki manyak sevmişim !
" Şehit Eren Bülbül'e ithaftır !"
Askerlere gidip, haberi verdi
Hain teröristin, yerini gören !
Şehit olacağım, her zaman derdi
Bu vatan uğruna, canını seren !
“ Sözüm nankörleredir !”
Madem ki marazlar, doğuyor bundan
İyilik yapmanın zamanı değil !
Nankörlük görülür, çoğu insandan
İyilik yapmanın zamanı değil !
“Ama vicdanım rahat !”
Ezikliğim işte bundan
Merhametin hayranıyım !
Hiç kimseye kırmam ondan
İyi niyet kurbanıyım !
“ Kalıcı ömürlük olsun !”
Ömür boyu saklı kalır
Gir kalbimde, giz bırak sen !
Ne kaybolur, ne çalınır
Şu kalbimde, iz bırak sen !
“ Ben başka zevk arar mıyım hiç? !
Ne diller de canım, ne de eller de
Gönlümdeki mevki, sende be aşkım!
Ne bülbülde canım, ne de güllerde
“ Hazır mıyız arkadaşlar !”
Doğduğumuz günden beri
Bedenimiz eriyor bak !
Bir an olsun, kalmaz geri
İşte ölüm geliyor bak !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!