“Düştün aklıma! ”
Sen aklıma geldin yandım
Gecenin bir yarısı
Hasretinle uyandım
“Kafam güzel olur, tıpkı senin gibi! ”
Ne güzel okunur, sana hislerim
Şiirde vezinler, hece olunca!
Karanlık odam da, seni düşlerim
“ Sabah olmak bilmez !”
Gözün yanar, sabah olmaz
Kordur gece vardiyası !
Saatlerse hemen dolmaz
Zordur gece vardiyası !
“ Neler geldi başıma neler !
Aklıma sen düşünce
Kalktım gece yarısı !
Albümdeki resmine
Baktım gece yarısı !
“ Son zamlardan sonra !”
Bu saatten sonra böyle
Geçim yoksa, seçim vardır !
Başka çözüm varsa söyle
Geçim yoksa, seçim vardır !
“Takma öyle hiç kafana !”
Sende boş ver sallasana
Bütün keder, derdin bitsin !
Hepsi mazi anlasana
Geçmiş tozdur üfle gitsin !
“Hayatım sensiz! ”
Bir yaz akşamı, gelsen de yanıma
Geçmişi unutup, girsen de kanıma
Sevdiğim diyerek, basarım bağrıma
“ Ne duruyorsun ! “
Öyle deli giyinip de
Çel aklımı al başımdan !
Bana manyak görünüp de
Gel aklımı al başımdan !
"Bekliyorum nerdesin ? "
Gel gönlüme süzül de gel
Şu derdimi bilenim ol !
Akıyor bak gözyaşım sel
Ellerinle silenim ol !
“E haydi daa ! “
Kalbim kötü sıkıştı
Tekliyorum gel artık !
Gidişin bir yıkıştı
Bekliyorum gel artık !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!