"Yazık ettiler sana ! "
Onun için neler çektin
Hep üzüldün ah be kalbim !
Dertliydin sen hem de tektin
Çok üzüldün ah be kalbim !
“ Daha neler çekeceksin !”
Yar tribi yaktı gönlü
Anlaşılmaz sense tektin !
Yedikçe o yedi ömrü
Ah be kalbim neler çektin !
“ Bak neler çekiyorsun !”
Bunca acı çeker miydin ?
Birazcık söz dinleseydin !
Göz yaşını döker miydin ?
Ah be kalbim sevmeseydin !
“ Senden bişey olmaz !
Daldan dala hoplarsın
Ah be maymun iştahlım !
Sen her kalbe zıplarsın
Ah be maymun iştahlım !
“ Seni de mi kaybettik !
Ağzımızda tattın her an
Yoksan, gönül kahır çeker !
Zam mı geldi sana aman
Ne oldu ya sana şeker !
" Sende bil ki, bütün aklım !"
Sanma bir an unuturum
Aklım fikrim, sen odaklım !
Aşk gülümü kuruturum
Ah be tatlım, bal dudaklım !
“ Neler neler yapardım !”
Çapkın çapkın bakardım
Ah bir erkek olsaydım !
Ortalığı yakardım
Ah bir erkek olsaydım !
“ Kanun benden yanaydı !”
Baştan başa gururdum
Ah bir kadın olsaydım !
Zengin koca bulurdum
Ah bir kadın olsaydım !
“ Çok acıdır çook !”
Ne ettiyse o eyledi
Hayellerim çöl serabı !
Yıktı beni mahfeyledi
Ah bu aşkın ızdırabı !
“ Kalbe yara, başa belâdır !”
Kavururlar her yakışta
Ah şu dünya güzelleri !
Çıldırtırlar bir bakışta
Ah bu dünya güzelleri !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!