'Sevmesini bilemedin! '
Ayrılık mektubun geçti elime
Sözlerin gönlümü yaktı sevdiğim!
Bağlandım demişsin, başka birine
“Anlasana kızım yaa !”
Aşkın haktan bir hediye
Bildiğimden kıskanırım !
Sorma bana niçin diye
Sevdiğimden kıskanırım !
“ Bilen varsa söylesin !”
Şiirlerde şarkılarda
Övdüğüm o kadın nerde ?
Aşkım ile çıktım arka
Sevdiğim o kadın nerde ?
“ Başka kim olabilir ki !”
O kalbine aşkım ile
Değdiğim tek kadındın sen !
Uğrunda çok çektim çile
Sevdiğim tek kadındın sen !
“Kim sevebilir ki beni! ”
Hiçbir şey bak beni, mutlu edemez
Koşarak yanıma, geldiğin kadar
Hiç kimse beni, böyle sevemez
Bilirim yar senin, sevdiğin kadar
'Başka engel kalır mı? '
Sevgiyle aşarız, tüm engelleri
Yarınlar umutla, dolduktan sonra!
Gönülden sileriz, bütün dertleri
“ Biliyorsun değil mi ? ”
Benim için unutma
Bir tanesin özelsin !
Biraz gül ya, somurtma
Sen her zaman güzelsin !
“ Ben hiç olmadım da !”
Yakıp tüm gemileri
Mutluluğu buldun mu ?
Açıp da yüreğini
Sen hiç aşık oldun mu ?
“ Böyle ıssız ve çaresiz !”
Yıllar yılı tek odanda
Sen hiç yalnız, yaşadın mı ?
Hiç halini yok soranda
Sen hiç yalnız yaşadın mı ?
“Hece hece, hem de her gece! ”
Bu kadar kendine, güvenme kızım
Bakınca unutma, değer nazarım!
Kesilir o anda, süratin hızın




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!