“Yalnızca kalbini istiyorum! ”
Sana sevdam inan başka
Umarsızca seviyorum!
Huzur duydum ben bu aşk ta
“ Söz meclisten dışarıdır! ”
Sözde hatır sorarsınız
Vatandaşın yarasından!
Boşa kafa yorarsınız
“Ölür müsün yar! ”
Yıllarca yolunu bekledim senin
Gittiğin yerlerden, akıp da gelsen!
Tutuştu hasretten kavruldu tenim
“Haydi bekliyorum bak !
Bende çoktan attı şafak
Sallamam hiç, kim ne derse !
Görün bana ufak ufak
Çık karşıma gözün yerse !
“ Haydi bekliyorum ! “
Bugün senle hesap günü
Çık karşıma ürkmüyorsan !
Unutma hiç geçen dünü
Çık karşıma korkmuyorsan !
“Farkında mısın?
Utanırım, deme dersin
Gülüşünle çok farklısın!
Sakın beni, yeme dersin
“ Balım benim !”
Gönül kuşum, aşk çiçeğim
Mevlâm seni bana yazsın !
Sensin benim tek gerçeğim
Çok tatlısın harikasın !
“ Şekerim benim !”
Bana dönüp, bakma deme
Bil ki canım, çok farklısın !
Hiç aklını, takma deme
Ama canım, çok tatlısın !
“ Minnoşum benim !”
Gel yanıma, sakın korkma
Kalbe huzur, ekersin sen !
Kaymağımsın ballı lokma
Çok tatlısın, şekersin sen !
“Sanki dersin katliam !”
Çin’den çıktı yürüdü
Öldü insan sürüsü !
Ne canları götürdü
Şu Korona virüsü !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!