“Hem de bambaşka !”
Kalbime girdiğin, o günden beri
Yüreğim sevdanla, çarpar aşkadır !
Gönlümde mekânın, özeldir yeri
“Her zaman alacağım oldu, seninse vereceğin! ”
Kalbimde bin yara, açıp gittin ya
Gözlerim ardından, peşine daldı
Ortada bırakıp, kaçıp gittin ya
“Çok çok zor !”
Bin yangın çıksa da hasret narından
Yokluğun kalbime, zannetme ki kor !
Hiç umut bekleme, aşk'a yarından
Seninle mutluluk, bir daha mı zor !
“ Mazide kaldı hepsi !”
Aşkımızı gizli, öyle yaşarken
Ölürdük zalimler, bir gönül koysa !
Sevdanın yolunda, böyle koşarken
Seninle nasıl da, mutluyduk oysa !
“Neden böyle yarım kaldı! "
Nasılda koptu bu, yürekler tenden
Bizimse ellerden, farkımız vardı!
Sözleri benden, bestesi senden
" Ver elini bakalım! "
Seninle pazarlık yapalım aşkım
Benimle ağlayıp, güleceksen gel!
Bu aşk,a nazarlık, takalım aşkım
“ Tam ortadan çatlasın emi !”
Hiç bir zaman yumuşamaz
Senin o taş, kalbin var ya !
Ölsem bile umursamaz
Senin o taş, kalbin var ya !
“Çatlar sabır taşları! ”
Sabrımın son tellerini
Gerim gerim geriltirsin!
Diken edip güllerimi
“Sen doyma çirkinliğine! ”
Öyle güzel buldum ki, ne dert var ne tasası
Her gün bana gülümser, sanma ki surat asar!
Sevmek onun kanunu, sadakatsa yasası
Senin yanında canım, güzellikte bin basar!
“Çektiğim bunca çile! ”
Yıllarca bomboş kaldı yüreğim
Açmadım kalbimi, elin birine
Tanrıdan yalnızca, sendin dileğim
Koymadım kimseyi senin yerine




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!