“Sözlerinden çok dürüst olduğu için! ”
Sende beni sevmiştin, inkâr etmen boşuna
Kalbimde bıraktığın, izlerine inandım
Ben doğruyu söylerim, gitmese de hoşuna
Günden güne eriyip, hasretinle yanandım
“ Bir bakışı yetmişti !”
Lugatı hoş güzeldi
Sözlerine vuruldum !
Benim için özeldi
Gözlerine vuruldum !
“ Nasıl oldu bilmiyorum !”
Sorma bana ne diye
Sözlerine vuruldum !
Tanrıdan bir hediye
Gözlerine vuruldum !
“ Gece zifir karanlığı gibi! ”
Kaç yerinden darbe yedi
Kalbim yara bu sevdada!
Yine aşkım canım dedi
“Bu ne güzellik!
Nasıl etkiledin, kitledin beni
Başka bir hayale, dalamıyorum!
Ölümsüz sevdaya, itledin beni
“ Efsane ağrı kesiciydi !”
Her evde her zaman, bulunurdu hep
Dermanı olmuştur, bir çok garibin !
Bir bardak su ile, yutulurdu hep
Ağrıya en güzel, ilaç gripin !
" Burnum yine akıyor !
Güz mevsimi tabi ki
Genzi biraz yakıyor !
Grip buldu garibi
Burnum yine akıyor !
“Gücendirme! ”
Ellerimi ellerinden
Ayır deme gücenirim!
Seviyorken yüreğimden
“ Korkun bu kadınlardan !”
Erkeklere bir kaplan
Serttir güçlü kadınlar !
Yürekleri hep aslan
Merttir güçlü kadınlar !
“Tükendim artık! ”
Yüreğim tutuşur, bak yine sensiz
Senden bıraktın ya, kaldım kimsesiz
Ağlarım her gece, yüreğim sessiz




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!