“Hem de sağnak sağnak!
Anılarla baş başa, kaldım yalnız odamda
Resmini koklayıp da, saracağım birazdan!
Kararmış şu gönlümse, doluyorken bir anda
“ O kadar güzel ki !”
Kim demiş ki unutmuş
Aklımda hep o hali !
Karşımda yar oturmuş
Gözlerimde hayali !
“ Bana bütün gerçekleri! ”
Sevmiyorum deme sakın
Yapma yanlış bana böyle!
Biraz daha sokul yakın
“Sadece gerçekleri! ”
Yalan beni sevmediğin
İnanmam ben hemen öyle!
Bir şeyler var gizlediğin
“Bağışla bir seferlik !”
Gönlüm sana aktı diye
Yandı kalbin, ucu be yar !
Bir kez dönüp baktı diye
Gözlerimin suçu ne yar !
“Derin bir sevdadır her bakışı! ”
O nasıl bir dönüş, nasıl bakıştı
Kalbimi yerinden, çaldı, gözlerin!
“ Neden böyle bakıyorlar ! ”
Bilmem nasıl bakıyorlar
Gözlerinde büyü mü var ?
Her bakışta yakıyorlar
Gözlerinde büyü mü var ?
“ Mavi mavi ışıldarmış !”
Bu nasıl bir, bakış öyle
Etrafına ışık saçmış !
Bu nasıl bir, yakış böyle
Gözlerinde güneş açmış !
“Sen yorma kendini!
Biliyorum gizlerini
Sanma atıp sallıyorum!
Bana olan hislerini
“Amanın !”
Bu nasıl bir bakış öyle
Tüm ruhumu, benden çaldı !
Tutuşmaz mı insan söyle
Gözlerine bakan yandı !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!