“Pişman olmazsın inan! ”
Derdime dert ekliyorum
Sal kalbinden içeriye!
Kapısında bekliyorum
“ Hep orada kalayım ! ”
Kararmışsa sensiz bahtım
Sevgin ile akla beni !
Yüreğinde olsun tahtım
Al kalbinde sakla beni !
“Hayat gerçekten zor! ”
Kimi kazalıdır, kimisi hasta
Acılar çekilir, acil serviste!
Kimi çok üzgündür, kimisi yasta
“ Ne yapacam bilmiyorum !”
Kız arkadaş olsun dedim
Ortalığı bak yıkıyor !
Biraz yesin, doysun dedim
Abi bu kız, çok yakıyor !
“Senin gibi şerefsizi! ”
Elimde kalırsın, korkarım bir gün
Bende terse döner, bütün ayarlar!
Öfkemi yenerde, yutarım her gün
Çirkefsin sosyatik, madam sayarlar!
" Daha ne olsun !"
Tek rengimiz yeşil beyaz
Farklıdır çok meziyetin !
Şampiyonluk gelsin bu yaz
Adı aşk bu eziyetin !
“Tüm dünya zalimlerine diyorum! ”
Sizinde canınız alınsın zorla
Cehennemde yansın, kemikler etler!
Dolsun o yürekler, binlerce korla
İnsanlıktan nasip, almamış itler!
“Saçını başını yolduracağım! ”
Ömrümü zehrettin sen baharımda
Kalbini derinden oyduracağım!
Yokluğumun daha ilk sabahında
“Başka yerde arama! ”
Mademki pişmanlık, yaktı bedeni
Beni burda böyle, oynatma zilli!
Bilirim sevgidir, budur nedeni
“ Böyle mallara !”
Hanımını yoktan yere
Ezene ben adam demem !
Pis göğsünü gere gere
Gezene ben adam demem !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!