Burcum yaydır, belki ondan
Gerilmeye müsaitim!
Şöyle güzel, hem de candan
Delirmeye müsaitim!
İnsan işte, kimi gıcık
“Akıllıya düşmanız ! “
Kollarına uzanıp
Serilmeyi özledim !
Aklı senle oynatıp
Delirmeyi özledim !
“ Yeter yahuu !”
Şu sabrımı zorlayıp
Geriltirsin adamı !
Gururunla horlayıp
Delirtirsin adamı !
“ Amman dikkat !”
Bazen şaka maka yazar
Bazen harbi veli şair !
Değmesin hiç ona nazar
Namı değer deli şair !
“ Bakırköy’den raporludur ! ”
Kimi der ki kırk altılık
Yaşar bende deli sevda !
Altı yanan bir çaydanlık
Taşar bende deli sevda !
"Hem de zırdeli ! "
Bir sürü romana, konu olurdu
Zannetme bu kadar, eli sevdim ben !
Okuyanın inan, aklı dururdu
Öyle böyle değil, deli sevdim ben !
“İnanmalıydın ! “
Öyle hiç sıradan değildi aşkım
Varlığım, hayatım, canım demiştim !
Anlamadın beni, yazık be şaşkın
Ben seni çok manyak, deli sevmiştim !
“ Tutmayın beni !”
Kolay olur yemek hazzım
Midemde hiç, kırıntı yok !
Peynir ekmek, bal da lazım
Çünkü ben, çok acıktım çok !
“ O kalbinin tek abonesiydim ben !”
Neredesin kara gözlüm
Kuş olup da uçmadın ya !
Hani sendin benim sözlüm
Çok aradım açmadın ya !
“ Vefasızlar yüzünden !”
Bu ilk değil bebişim
Ben ne dertler taşıdım !
Umrumda mı gidişin
Çok ayrılık yaşadım !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!