Kim ne derse desin bak,
Bundan böyle benim sen benim ;
Balım
Dalım
Salım
“Bu dertli aşığı! ”
Gözyaşı döktürme, sakın ardından
Gönlümü böyle dar, eşsiz bırakma
Al da bu kalbi o, avuçlarına
Kır ama beni yar, sensiz bırakma
" Daha ne olsun ! "
Kim demiş ki yıkılmışım
Ayakta ve kutluyum ben !
Bu dünyadan sıkılmışım
Sensiz daha mutluyum ben !
“ Soracaksan halimi ! “
Patlayan bir yanardağım
Savruldu bak külüm işte !
Kurudu aşk pınarlarım
Kupkuru bir çölüm işte !
“ Zindan bu koca şehir bana !”
Sen yoksun ya yanım da
Gönlüm huzur bulmuyor !
Dert dolaşır kanım da
Sensiz sabah olmuyor !
“Hiçbir zamanda olmaz ki! ”
Senden sonra, çok anlamsız
İnan adı, yok bu şehrin!
Bıraktın ya sen zamansız
Artık tadı, yok bu şehrin!
“Kalbinin sesini dinle! ”
Aşkımızı karalarlar
Kim ne derse, duyma sakın!
Bizi derin yaralarlar
“En değerli varlığım! ”
Sensin benim dünyada
Hayatta bir dileğim
Sensin benim rüyamda
“ Ruh ikizim !”
Pırıltımsın gökkuşağım
Gözlerimde yedi rengim !
Tek sevdiğim tek aşığım
Sensin benim kafa dengim !
“Başka kim olabilir ki! ”
Kara kaşlarından, zümrüt gözlerinden
Bana sitemli sözlerinden
Mazide bıraktığın, izlerinden




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!