“ Hem de, tam on ikiden !
Ben ki aşka inanmazdım
Yüreğimde durdu biri !
Peşinden hiç dolanmazdım
Aha şurdan vurdu biri !
“ Bence olmadı !”
Nereye bu çekip gidiş
Sende sürem, doldu mu ya !
Böyle birden veda ediş
Ah be aşkım, oldu mu ya !
“Yapma böyle gözün sevem ! ”
Seni nasıl sevdim bil ki
Ah be aşkım ezme beni !
Bir dediğin olmaz iki
Ah be aşkım üzme beni !
“ Gerçekten bak !”
Sen bir güneş, sen ay gibi
Harikasın ve özelsin
Gönlüm senle, saray gibi
Ah be canım, çok güzelsin !
“Sen kıymıştın ama! ”
Sözde beni seviyormuş
Ah be canım kıyamam ya!
Her fırsatta övüyormuş
“Ah sen var ya !”
Şu gönlüme acı ile
Saplanan yâr, bir ok musun ?
Kıvranırım, sancı ile
Ah be canım, sen yok musun ?
“ Bu ne hâl ya, pes güzelim !”
Doğallıktan eser yok ki
Vah be canım, süs güzelim !
Badanası öyle çok ki
Ah be canım, süs güzelim !
"Yazık ettiler sana ! "
Onun için neler çektin
Hep üzüldün ah be kalbim !
Dertliydin sen hem de tektin
Çok üzüldün ah be kalbim !
“ Daha neler çekeceksin !”
Yar tribi yaktı gönlü
Anlaşılmaz sense tektin !
Yedikçe o yedi ömrü
Ah be kalbim neler çektin !
“ Bak neler çekiyorsun !”
Bunca acı çeker miydin ?
Birazcık söz dinleseydin !
Göz yaşını döker miydin ?
Ah be kalbim sevmeseydin !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!