“ Gevurun kızıydı !”
Yabancıydı birisi
Çok severmiş o Türk’ü !
Olmuştum ya delisi
Aylavyu Beybi Tenkü !
“Ey kendini beğenmiş kadın! ”
Bir yüzünde bin maske var
Sen kendini ne sanırsın!
Sirke satar sanki duvar
“ İstesek de, istemesek de !”
Bu dünyada misafir
Aynı yolun yolcusuyuz !
Son duraktır ya kabir
Aynı yolun yolcusuyuz !
" Oldu mu şimdi yaa !
Biz ki yalnız kalamazdık
Neden böyle gayrı düştük !
Görmeden hiç duramazdık
Ayran içtik, ayrı düştük !
“ Bu o kadar kolay mı ? “
Gönlüm aşkı bulurken
Canım yandı diyorsun !
Neden durup dururken
Ayrılalım diyorsun !
“ Ne dersin ? "
Bu aşktan teğet geçip
Sıyrılalım istersen !
Gözyaşıyla iç çekip
Ayrılalım istersen !
“ Olur mu ? “
Derdin ile uğraşmam
Her yük, benim yükümse
Bu sevdaya bulaşmam
Ayrılalım mümkünse !
“ Mutlusun mutlu !”
Doğum günü gibi sana
Yar neşeli kutlu musun ?
Nasıl kıydın sen bu cana
" Şimdi mutlu musun ! "
Sonunu getirip, gittin bu aşkın
Ayrılcam diyordun, ayrıldık işte !
Ortada bırakıp, beni sen şaşkın
Ayrılcam diyordun, ayrıldık işte !
“ Gözün aydın !”
Sonunu getirip, gittin bu aşkın
Ayrılcam diyordun, ayrıldın işte !
Ortada bırakıp, beni sen şaşkın
Ayrılcam diyordun, ayrıldın işte !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!