“ Ne dersin ? "
Bu aşktan teğet geçip
Sıyrılalım istersen !
Gözyaşıyla iç çekip
Ayrılalım istersen !
Bu sevda büyümeden
El ele yürümeden
Gizlice görünmeden
Ayrılalım istersen !
Kalpleri avuturuz
Gözyaşı kuruturuz
Gün gelir unuturuz
Ayrılalım istersen !
Geçmişe sünger çekip
Yaşanmışı dün edip
Yürekleri kül edip
Ayrılalım istersen !
Hasrete davet dersen
Tamamdır şayet dersen
Hazırım gayet dersen
Ayrılalım istersen !
Sormadan neden deyip
Gönlümüz heder deyip
Böyleymiş kader deyip
Ayrılalım istersen !
Kayıt Tarihi : 12.05.2026 09:18:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!