“Kim ister ki böyle olsun! ”
Hayat bize aşk sız haram
Söyle olsun ister miydik?
Kapanmadı kalpte yaram
Böyle olsun ister miydik?
“Arama hiç boşuna! "
Arama hiç başka yerde
Böyle seven bulamazsın!
Düşürme hiç kalbi derde
“ Kaderimdir deyip ! ”
Sormayın ya bana dostlar
Ben ne dertler taşıyorum !
Izdırapla geçer yıllar
Böyle yalnız yaşıyorum !
“Gerçekten iki gün çektim! ”
Dün akşam çok kötü, bir rüzgar yedim
Huzurum kayboldu, gitti yok oldu!
Kafamsa bedenden, kopacak dedim
“Kurban olsun bu can sana ! ”
Hayallerin ötesinde
Öyle bir aşk, yaşat bana!
Yıldızların tepesinde
“ Bekliyorum !
Umudumu yıkmayacak
Dilerim ki huzur versin !
Yüreğimi sıkmayacak
Böyle biri varsa gelsin !
“Kendin ettin, kendin buldun!
Büyük bu aşkının, sonu hazinse
O yalan sevdana, neden his dedin!
Madem seviyordun beni delice
“ O bizi bozmadan, biz onu bozduralım! ”
Fırlamış delice, prim yapıyor
Boynundan tutup da, çektir yuları!
“Üç kuruşluk hayatta !”
Aradım mutluluk, bulmadı beni
Artık dönecek bir, çarkım mı kaldı !
Yıllarsa çok çabuk, harcadı beni
Bozuk bir paradan, farkım mı kaldı !
“Bak ki neler çekmiş! ”
Kafaya takıp da, gittiği günü
Hasretle kalbini, ezmiş bu adam
El âleme rezil, ettiği günü
Düşünüp kendini, üzmüş bu adam




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!