"Küçük bir sitem !"
Yıllar yılı gülmez yüzüm
Sızladıkça kanar yaram !
Her tarafım dert ve hüzün
“ Durum onu gösteriyor !
Kıyametse çok yaklaştı
Güneş tersten bak doğacak !
Millet hepten salaklaştı
Başımıza taş yağacak !
“Öldü aşkımız! ”
İçimde yaşardı, senle beraber
Sevdamız söndü bak, daha ne olsun!
Şimdi kendisinden, yok ki bihaber
“ İdam isteriz !”
Bu nasıl rezillik, nasıl günahtır
Şu anda dondu bak, inan taş kanım !
Zalime elbette, idam sevaptır
Mecliste kanuna, koy sen başkanım !
“ Ne iştir hayrola ya ! ”
Ne oldu da birden, değiştin böyle
Kalbime yaralar, açar gibisin !
Bir dakka durmazsın, yanımda şöyle
Sanki yüreğimden, kaçar gibisin !
“Hayatımı oynarım! ”
Gözden akan her damlanın
Yaş rolünde ben varım!
Gizli gizli ağlamanın
Baş rolünde ben varım!
“ Aklım almaz seni!
Yıllar oldu unutalı
Bana seni hatırlatma!
Gözyaşımı kurutalı
“İstemiyorum senin sevgini !”
Seni çoktan unuttum
Taş kalbini hisleme !
Göz yaşımı kuruttum
Bana sevgi besleme !
“Anlatayım da dinleyin! ”
Aldanıp kanmayın, tatlı sözüne
Dert verir aşarda, hem de diz boyu!
Ben derim öncelik, bakın özüne
Gelin birde bana, sorun siz onu!
“ Cesareti olan gelsin !”
Onla tekrar doğacağım
Bana tatlı bir yar lazım !
Mutluluğa boğacağım
Bana tatlı bir yar lazım !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!