“ Bende bileyim !
Kendince tavırlar, takıp da durma
Savurma karşımda, saçını öyle !
Kalbime kederle, akıp da durma
Ben sana ne yaptım, suçumu söyle !
“ Haberin olsun istedim !”
Bana rejon, kesiyon ya
Şeytan diyor, dalayım bak !
Sen belâyım, diyorsun ya
Ben senden de, belâyım bak !
“ Ya sen ? “
Dayanmaya güç yok artık
Hasretinle kalp közledim !
Neredeysen, çık gel artık
Ben seni bak, çok özledim !
“ Biliyor musun ? “
Bu zamanda yok böylesi
Şu gönlüne aşkla değdim !
Ayıp değil söylemesi
Ben seni çok, deli sevdim !
“ Peki ya sen ? !”
Mutluluk kapımı, çalsın diyerek
Başka bir yüreğe, sapamıyorum !
Sen ki hep düşüme, girersin Dilek
Ben seni görmeden, yapamıyorum !
“Özür dilerim !”
Yok yere yakıp da, haşlattım kalbi
Aman be güzelim, sende neymişin !
Boşuna kendimle, başlattım harbi
Ben seni haddinden, fazla sevmişim !
“ Ya sen !”
Benim bu sevdada, olmadı kotam
Ufacık gönlünde, kocaman devdim
Kalbine döndüyse, değişmez rotam
Ben seni limitsiz, sınırsız sevdim !
“ Şaban ayının, on beşinci gecesidir ! ”
Önemli işlerin, belli olduğu
Deftere yazılır, yaşancak hali !
Kulların rahmetle, taşıp dolduğu
Mübarek gecedir, Berat kandili !
“Sanal aşkımdı ! ”
Bir göründün bir kayboldun
Uyumadan gördüm rüya !
Neden böyle gönül koydun
Kalbim de sen açtın yara !
“Şerefliden şerrefsize bu şiir!
İmralı da keyif çatsın
Koruyun o yüreksizi
Bu vatanı alıp satsın
Besleyin o şerrefsizi




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!