“ Afferin kız sana ! “
Sabah sabah kalkıp da
Duygulanmış hislenmiş !
Aynalara bakıp da
Benim için süslenmiş !
“ Siz bilemezsiniz !”
Yansır da şu, gözyaşıma
İçimde bir alev yanar !
Böyle yalnız, bir başıma
Benim en çok, kalbim kanar !
" Gerçek düşmanlarım var ama ! "
Zor zamanda sığındığim
Benim gerçek dostlarım yok !
Yüreğim hep darmadağın
Benim gerçek dostlarım yok !
“ Başka kim olabilir ki !”
Ben bastıkça, bağra taşlar
Hasreti hep, kalpte közdü !
Gözlerimden aktı yaşlar
Beni en çok, aşkım üzdü !
"Kolonyayla ayıltıyom !
Çok farklıyım tabi özel
Beni gören bayılıyor !
Harikayım pek bi guzel
Beni gören bayıliyor !
“Neden benden gizliyorsun! ”
Gittiğin gün aklındayım
Bunu sende biliyorsun!
Ben her şeyin farkındayım
Beni halâ seviyorsun!
“ Az kaldı bak az !”
Aşkın izin günü olmaz
Sanki tatil edeceksin !
Gel diyorum kimse duymaz
Beni katil edeceksin !
“ Elinden geleni, ardına koyma o zaman !”
Suyuma gitme hiç, yap sen tersini
Bırakıp kendini, öze saldıysan !
Sana da hayat bak, verir dersini
“İstediğini yap be canım, hür ve özgürsün !”
Parçala kalbimi, ciğerimi yak
Ben kahretmeyi, göze aldıysan !
Otur da karşıdan, keyif ile bak
Beni kaybetmeyi, göze aldıysan !
“ Sen değilsin sadece !”
Pastırmaya döndü gönlüm
Beni kimler ezmedi ki
Ne dertlerle, geçti ömrüm
Beni kimler, üzmedi ki !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!