“ Ben orada kaldım, hepsi döndüler !”
Kader işte aldı, onu elimden
Bütün umutlarım, şimdi söndüler !
Ardından şu sözler, düştü dilimden
İkimizde öldük, onu gömdüler !
“ Ne güzel ! ”
Sözlerle biz demleniriz
Mutluluğa dahiliz bak !
Duygulara yön veririz
İkimizde şairiz bak !
“Hem de deli gibi! ”
Saklamaya gerek yok ki
Bu gerçeği biliyoruz!
Aşkımız bak öyle çok ki
"Yalnız bana değil aşkım !
Biten aşkın ardından
Kalbi dertle dağladım !
Yangın çıktı harımdan
İkimize ağladım !
“Benden uzak dur artık! ”
Hep kabusa döndü senle
Gördüğüm bak her bir rüya!
Umutların söndü senle
“ Anılarda saklı kalan !”
Bakıyorum her neşede
Yürek yakan, bir hissi var
Cüzdanımda bir köşede
İkimizin, bir resmi var !
“Oynat artık kalemini!
Hep ben döndürüyorum, gönlümüzün çarkını
Benimde bu yüreğim, aşktan duysun biraz haz!
Seviyorsan güzelim, göster derim farkını
Sende duygu yüklüsün, biliyorum etme naz!
“Benin en yakın misafirimdir! ”
Durup durup gelir bana
Ağırlarken onu yerim!
Çok fikirler verir bana
“Sende açtım gözümü, sende kapatacağım! ”
Belki bana inanmazsın
İlk aşkım son sevgilimsin!
Durup durup yalanlarsın
“İlk bakışta aşk, bu olsa gerek! ”
Gönlümün şu özlerine
Kuruldun sen ilk bakışta!
Kilitlenip gözlerine




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!