“ Sözüm meclisten dışarıdır !”
Sorarsanız çok dürüstüz
Kabuğunda bir inciyiz !
Kaymak gibi pürüssüsüz
Arsızlıkta birinciyiz !
“ Fırsatçılar !”
Sözleriyle aldatırlar
Cennetten bir köşk der itler !
Cezp edipte bağlatırlar
Ah bu hırsız Müteahitler !
“ Neden mi ?
Kurnazsın be güzelim, senin böyle hep safa
Yatışın şerefine, içiyorum bu gece !
Suçlayarak kalbimi, her gün böyle iftira
Atışın şerefine, içiyorum bu gece !
“Seninle geçen zamana yazık! ”
Sevecektir beni derdim
Gururunu eğmezsin sen!
Sana boşa değer verdim
" Aman Allahım aman ! "
Güneş gibi ay gibi
Bende sen çok özelsin !
Keman kaşın yay gibi
İnanılmaz güzelsin !
“Sonda olmayacaksın elbet! ”
Kimler beni kırmadı ki
Korkma canım tek değilsin!
Yerden yere vurmadı ki
Korkma canım ilk değilsin!
“Hem de hemen !”
Hasretinle yanar gönlüm
Yokluğunda öleceğim !
Bekle beni gonca gülüm
İlk fırsatta geleceğim !
"Bana nefesimsin derdin;
Sense benim, ilk göz ağrımdın !
Tek arzumdum dileğimde
Canımsın sen, ilk göz ağrım !
On beş yıldır yüreğimde
“İlk bakışmamız! ”
Karşıma çıkacak, güzel bir yardı
Baht olur inşallah, ilk bakışmamız!
İçimi tarifsiz, heyecan sardı
Kat olur inşallah, ilk tanışmamız!
“Bursa ıslandı, gönül hislendi yine! ”
İşte bak Bursa’ ma, düştü o damla
İlk yağmur yağdı ya, rabbim çok şükür!
Doğaya renk verdi, rahmetle canla




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!