" Ne ettimse, kendim ettim ! "
Gülmedi talihim, gülmedi bahtım
Ben kendi kendimi, böyle mahvettim !
Yıkıldı kaç defa, gönlümde tahtım
Kumarda kaybettim, aşk ta kaybettim !
“ Canım benim ! ”
Çok da güzel bakıyormuş
Aşkı ile taşıp dolam !
Yürekleri yakıyormuş
Vay ben ona, kurban olam !
" Ah canısı yaa ! "
Ne de güzel konuşursun
Sözlerine kurban olam !
Bakışımla buluşursun
Gözlerine kurban olam !
“ Düştüğümüz bu günahların içinden !”
Günahım çok büyük, boyumu geçti
Korkarım zamanla, artar ALLAH’ım !
Nefsimse şeytanın, yolunu seçti
Döndür sen imanla, kurtar ALLAH’ım !
“ Kaç kaça bilirsen !”
Ümitler verip de, kaçmak olur mu ?
Anladım ki senin, bir duruşun yok !
Kalbimde bin yara, açmak olur mu ?
Elimden güzelim, kurtuluşun yok !
" Kuruttun bizi be ! "
Yerlisi dokuzdur, ithali yedi
Duyanlar tırlamış, kuru fasulye !
Az önce işittim, haberler dedi
“Haberim olsun !”
Ellerinden tutarım
Düşcek gibi olursan !
Ben gönlünü alırım
Küscek gibi olursan !
“Anlamadım ki !”
Noldu sana canım, huyun değişti
Düşmanın sayıldım, resmen ne diye !
O nasıl tavır ya, cana girişti
Fırtına misali, esmen ne diye !
“ Bana asla dokunmayın ve sarsmayın !”
Brezilya vatanımdır
Ben bir Küstüm çiçeğim bak !
Zannetmeyin atarımdır
Ben bir Küstüm çiçeğim bak !
“ Hangimiz kusursuzuz ki !”
Madem ki insanız, diyoruz dostlar
Vicdanı titretip, birazcık dürtün !
Utançtan yerlere, düşmesin başlar
Kusura bakmayın, kusuru örtün !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!