“ Beni hiç dinlemiyor !”
Kış gününde sanki yazdı
Benim aptal deli gönlüm !
Hep kendine kuyu kazdı
“ Köşe kapmaca oynuyoruz !”
Nasıl oldu anlamadım
Bilmem ki o, neydi derdi !
Aradım da bulamadım
Arabama fare girdi !
ARABAMLA KAZA YAPTIM
"Gitti pejo partnerim ! .
Nasıl oldu anlamadım
Sanki kasten gaza bastım !
“Bekliyorum seni!
Hasretinle bırakma yar
Öldürür bu yara beni!
Şu gönlümü daraltma yar
“Millete selam, damara devam! ”
Müziğin tek atan kalbi
Arabeski seviyoruz!
Halk olarak inan harbi
Şu gönlüme şifa olup
Yara dersem, yarar mısın?
Özlemimle bir gün dolup
Ara dersem, arar mısın?
Sıkılırsa yürek canda
“Neden mi?
Canımı yakınca özlem ateşin
Bağrımı yokluğun, deldi aradım!
İçimi kemirdi, veda edişin
" ALLAH kafirlerin belâsını versin !
Bitmedi kâfirin zulmü bir türlü
Sökülüp duruyor, Arakan da can !
Rabbim belâsını, versin bin türlü
Dökülüp duruyor, Arakan da kan !
“Ayağın altı öpülür Anne! ”
Yatalak düştüğün, o günden beri
Hasta yatağında, bakarım anne!
Gözyaşın boşalır, yağmur misali
Seninle birlikte, akarım anne!
" Bu sana son seslenişim ! "
Beraber çok çektik, biz ki yıllarca
Gözlerse hep yaşlar saldı annecim !
Canımdın ya senle tektik yıllarca
Yüreğimde acın kaldı annecim !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!