“ Victor Hugo, şiirimizi incelerken …”
Kafiyeyi öğrendik
Olacak Viktor emmi !
Yazarken de eğlendik
"Faali meçhûl !"
Ne güzel bir çiçek, şefkat kokardı
Dikeni az olan, güldü komşuluk !
Herkes ibret ile, bize bakardı
Başımız sağ olsun, öldü komşuluk !
“ Oldu mu laynn !“
Gönlün huzur kalbin neşe
Doldu mu lan gittin şimdi !
Bin yangınlar saldın döşe
Oldu mu lan gittin şimdi !
“ Hiç olmadı bence !”
Söyle ben severken, sana ne ettim
Mutsuzluk bir kere, seni buldu mu ?
Bırakıp ortada, çekip de gittin
Kalbimden vefasız, çıktın oldu mu ?
“ Görürsün sen !”
Hayatını bir mum gibi
Söndürmeden bırakmam ben !
Dağıtıp da bir kum gibi
Öldürmeden bırakmam ben !
" Fazla naz, aşık usandırdı işte ! "
Karşıma çıktığında
Demiştim bu kız harbi !
Kavurup yaktığında
Öldürür bu naz kalbi !
" Eyy azgın nefis !
Kapıl bence biraz derde
Öleceğin günü düşün !
İnecek o gözden perde
Göreceğin günü düşün !
“ Kaçınılmaz bir sondur hepimiz için !
Ama sevinç, ama dertle
Yaşasak da böyle her gün !
Göçeceğiz bak elbette
Öleceğiz biz de bir gün !
“ Söyle var mı kurtuluş !
Her gün biraz açsak da
Solacağız hepimiz !
Bir gün toprak altında
Olacağız hepimiz !
“ Sevgisiyle saygısıyla !”
Sevgi olsun dilde lisan
Saygın insan seviyorum !
Ayakları yere basan
Olgun insan seviyorum !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!