" Ne olacak bu işler böyle ! "
Sen gittin ya şu kalbimden
Yokluğun hep yaralıyor
Bellidir bak her halimden
Can bedende daralıyor !
“Bilirim değişmez, huylunun huyu! ”
Eski tas bak eski hamam
Sevsen, gönlüm hiç bıkar mı?
Sanma ki yar, her şey tamam
Can çıkmadan, huy çıkar mı?
“ Ah be güzelim !
Anla garip halimden
Yapma canım canikom !
Benim seven kalbimden
Sapma canım canikom !
“ Beter ol geber !”
Duydum ki, kahrolup yanıyormuşsun
Oh iyi olmuş ya, canıma değsin !
O eski günleri, arıyormuşsun
Oh iyi olmuş ya, canıma değsin !
“Neden mi ? “
Sorma bana, neden niye
Canım çekti ondan sevdim !
Yaşamadım, bu ilk diye
Canım çekti, ondan sevdim !
“ Her şey, daha güzel olabilirdi !
Seninle olmayı, yine denerdim
Sabrımı bu kadar, taşırmasaydın !
Belki döner seni, tekrar severdim
Canımı bu kadar, acıtmasaydın !
Kar boran fırtına, o kışın değil
Yüzüme sımsıcak, bakışın güzel!
Gözünden döktüğün, o yaşın değil
Kalbime huzurla, akışın güzel!
Bensizken kıvranıp, büzüldüğünde
“Sen var ya sen! ”
Akmasın bu gözyaşlarım
Sil canımın içi sen sil!
Sana bütün uğraşlarım
“ Eğer ki vefasız, çıkacaksa o !”
Bundan böyle karar, verdim aşklarda
Şeytana bir daha, uymam severken !
Kalbimse sıkışıp, kalıyor darda
Canımı ortaya, koymam severken !
“Sular işletmesine özel dilekçemdir! ”
Elektrik ile, doğalgaza bak
Bu sistem bizleri, soydu buski ya!
Sen bari bizlere, yapsan bir kıyak




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!