“ Halimize Eşşekler bile güler !”
Bu nasıl bir iş aşkıdır
Ayak falan el karışır !
Tarifiyse bir başkadır
Eşşek benden az çalışır !
“ Ben halâ çalışıyom !”
Sahillere uzanmış, ayağının tozuyla
Eşşek bile tatilde, ben halâ çalışıyom !
Bize hava atıyor, kıskandıran pozuyla
Eşşek bile tatilde, ben halâ çalışıyom !
“Haydi afiyet olsun!”
Şerefsizler arttı hepten
Eşşek eti yiyiyoruz !
Duyanlarsa gider kalpten
Eşşek eti yiyiyoruz !
“Aman dikkat !”
Az kalsın kalbimi, durduracaktın
Ayrılalım dedin ya, neyin cakası !
Başımı taşlara, vurduracaktın
Bu senin yaptığın, eşek şakası !
"Sizi gidi gevşekler ! "
Kendini hep at sanır
Gevşoğlu gevşekler
Ortalıkta anırır
Eşşoğlu eşşekler !
“ Her yeri, pek bi özel !”
Kaş kaldırmış, yüzü germiş
Vah bu estetikli güzel !
Gören herkes fıstık dermiş
Ah bu estetikli güzel !
"Piyasayı yükseltir !"
Zam üstüne zam koyar
Umursamaz arsızlar !
Vatandaşı hep soyar
Etiketçi hırsızlar !
“ Ne yapayım işte !”
Şırıl şırıl akıyordu
Sözlerinden etkilendim !
Nede tatlı bakıyordu
Gözlerinden etkilendim !
" Söz meclisten dışarı !
Herkes kötü konuşur
Tatlı sözde lisan yok !
Yüzler asık buruşur
Etrafımda insan yok !
“ Napçaz şimdi !”
Son zamanda şu zamlar
Cüzdanları çok deldi !
Yandı yine tüm canlar
Ete süte zam geldi !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!