“Gideceksen işte kapı!
Olmuyor denedik, yıllar yılı bak
Öfkemiz aştı ya, çoktan bendini!
Git de istediğin, gönüllere ak
“Eskidendi o! ”
İstediğin yerde, gürleyip de es
Çileli ömrüne, kederler ekle!
Bundan sonra benden, umudunu kes
“İyi ki gönül verdik ya, bitirdin beni! ”
Gözün çok yüksekte, yaktın başımı
Ne bitmez tükenmez, dileklerin var!
Şimdiden akıttın, gözde yaşımı
" Yeter artık ya !
Her fırsatta karalarsın
Ne oldu kız öyle sana !
Göz kırpmadan yaralarsın
“Yap elinden geleni! ”
Felek vurmuş sırtımdan
Kazmış bana bir mezar
Zaten yıkılmışım ben
Biliyor musunuz?
Milletimiz önce bilinçlenmeli
Neye evet, neye hayır diyoruz!
Habersiz olana, gülünç gelmeli
“Sen yürekten sev yeter ki! ”
Damarımda akan kanım
Neyim varsa senin olsun!
Senden değersizdir canım
“ Bayıldım inan! ”
Beklerken yolunu, gözüm kapandı
İçim bak geçmişti, ayıldım bir an!
Görünce billahi, ruhum yıkandı
“Hayat hep sana güzel! ”
Yıllar yılı bu kalbimde
İzleri var silemezsin!
Bense dertli şu halimle
“Ondan böyle neşelisin! ”
Yüzünde bak güller açmış
Ne o kalbe aşk mı değdi!
Dert bırakıp seni kaçmış




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!