İnsan nasıl isyan etmez
Karşılıksız bir aşka
Seviyorum gülüm seni
Kalbimde yerin başka
Yar bir güldür dalında
Olur benim yanımda
Benim yârim altındır
Yirmi dört ayarında
Şimdi duyar oldun sevgimi
Şimdi anar oldun ismimi !
Aşkım sana haram olsun
Bırakıp da gidersen beni !
Seni kimse sevmesin
O kalbine girmesin
Çıkma yârim yollara
Sana nazar değmesin
Hep aklımda gözlerin
Kulağımda sözlerin
Şu kalbimden çıkmıyor
Bıraktığın izlerin
“Kabak, kabak tadı verdi ya! ”
Fiyatıyla zirve yaptı
Yiyemeyiz tabak tabak!
Görenlerse şaşıp kaldı
“Gel güzel gözlüm gel! ”
Kim ne derse desin sana
Sen gülümsün, gülüp de gel!
Haydi canım, aşkım bana
“ALLAH kaçırtmasın, çok zor çünkü!
Kurtulup elinden, sokağa çıkar
Etrafa bir korku, saçan kurbanlık!
Bütün trafiği, o anda tıkar
“Alın yazımız!
Ayırdı bizi yine
Ne yapalım bu kader!
Senden ne mektup geliyor
“Başka kim olabilir ki !”
Zaten aşkla severim
Kederimde sen varsın !
Ben her yerde överim
Kaderimde sen varsın !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!