“Kim yaraladı seni! ”
Neden gülmez dostum yüzün
Suskunluğun aşktan mıdır?
Her tarafın dert ve hüzün
"Rahat ol aşkım! "
Beraberken gülüyorsak
Aşk var ise takıntı yok!
Deli gibi seviyorsak
"Kaçırdın ya tadımı, şeytan ansın adını! "
Yıllarca kahrını, çekti bu yürek
Umarım aldanıp, yanmam bir daha!
Boşuna yolunda, çekti o kürek
Aşşalık adını, anmam bir daha!
“ İki gözün iki çeşme olur! ”
Sevmiyorum diyerek, kandırma hiç kendini
Kalbini o yerinden, söküp ağlatırım ben!
Buna emin ol ki sen, aşıp bütün haddimi
Doğum günü hediyesidir bu şiir! ”
Gönüllere ışık saçar
Çoşar Ahmet Selçuk ilkan!
Sevdalara kucak açar
Koşar Ahmet Selçuk ilkan!
“Sen kıymıştın ama! ”
Sözde beni seviyormuş
Ah be canım kıyamam ya!
Her fırsatta övüyormuş
“ Çok acıdır çook !”
Ne ettiyse o eyledi
Hayellerim çöl serabı !
Yıktı beni mahfeyledi
Ah bu aşkın ızdırabı !
“Ne kadar çok seviyoruz ya! ”
Kimi sever sanki dostu
Ah şu dünya malı var ya!
Odur onun bil ki postu
“AŞK’ın açılımı budur işte! ”
Kimisini yaşatır, kral gibidir
Kimisine sela, vah şu kadınlar!
Kimisi adamın, inan dibidir
“ Evet bekliyorum hadi!
Mutluluğa erenlerim
Düşünmeyin derin derin!
Ne olursun sevenlerim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!