“Ardına bakma hiç, aldanırsın yalancı
Ben çoktan bitirdim, sana olan inancı! ”
Sanma ki hasretin, derinden yakar
“Sana kalmak yakışır! ”
Sende seviyorsun, gözünden belli
Kır kalpte ki alçak, inat gururu!
Mutsuzluk akıyor, yüzünden belli
Gitme be gözümün, gönlümün nuru!
“Yeter artık ya!
Madem ki ayrılık, senin amacın
Neden hep başımın, tacı diyorsun!
Yandıkça yanıyor, şu sol yamacım
“Al gönlüne al der miyim”
Çekiyorsam zararını
Kalp kapımı çal der miyim?
Sen vermişsen kararını
Gidene ben kal der miyim?
“Bırakın gitsin! ”
Yaşadım bilirim, türlü acıyı
Vefasız o kalpler, bıkar da gider
Gönlüne hapsedip, derdi sancıyı
Vurup o kapıyı, çıkar da gider
“Dayanamaz bu yürek! ”
Düşürüp de tuzağa
İtme razı değilim!
Gözlerimden uzağa
'Neden gittin'
Sözümüz vardı, hani o gece
Bir veda etmeden, gitmeyecektin!
Bir sabah uyanıp, böyle gizlice
Elveda demeden, gitmeyecektin!
GİTSİN ARTIK!
“Aşkı burda bitsin artık! ”
Bu gönlüme kıymet vermez
Aşkı bende bitsin artık!
'Gerçek aşk'a mutluluğa! '
Sorarsa o beni, sen arkadaşım
İçinde ümidi, bitti de artık!
Yaralı kalbiyle, o boynu bükük
Gözünde yaşlarla, gitti de artık!
“Kalsam ne değişirdi ki! ”
Yıllar sonra bu aşkımız
Bitti diye üzülme hiç!
Yabancıdan yok farkımız




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!