“ Ortalığı yıkıyorsun!”
Alev almış gözlerinle
Dokunmadan yakıyorsun
Tutuşturan közlerinle
Amma deli bakıyorsun
“ Hayırsız evlat yüzündendir bazen !”
Merdivenden itilmiş
O eli öpülesi !
Hiçbir zaman bitmemiş
Anaların çilesi !
“ Yazıklar olsun yaa !”
Anladım ki vefasızsın
Her sözün bir, okmuş bana !
Sen ne kadar insafsızsın
Demek sevgin, yokmuş bana !
" Bu sana son seslenişim ! "
Beraber çok çektik, biz ki yıllarca
Gözlerse hep yaşlar saldı annecim !
Canımdın ya senle tektik yıllarca
Yüreğimde acın kaldı annecim !
“ Yıkılırım ben !”
Rahmetli o annem, gelir aklıma
Birisi yanımda, Anne deyince !
Hüzün alır beni, hemen çarkına
Birisi yanımda, Anne deyince !
“ Annesiz kutlanmaz, Anneler günü !”
Bu sene de döndü, yine geldi bak
Hatırlatır bana, geçmişi dünü !
Kalbimi dağladı, yine deldi bak
Kanımı dondurur, Anneler günü !
“ Acısı dün gibi taze kalbimde !”
Yıllar olmuş anam, göçmüş dünyadan
Anneler gününü, ne yapayım ben !
Yalnızlık içimi, yakmış bi yandan
Anneler gününü, ne yapayım ben !
“ Kıymetlerini biliniz !
Bu hayatın, savaşında
Anne yoksa, kimsen yoktur !
Dökülür hep gözyaşında
Anne yoksa, kimsen yoktur !
“ Acısı dün gibi taze kalbimde !”
Yıllar olmuş anam, göçmüş dünyadan
Annesiz kutlanmaz, Anneler günü !
Yalnızlık içimi, yakmış bir yandan
Annesiz kutlanmaz, Anneler günü !
“ Beni hiç dinlemiyor !”
Kış gününde sanki yazdı
Benim aptal deli gönlüm !
Hep kendine kuyu kazdı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!