" Aydınlatsın kalpleri ! "
El açalım göklere
Nicemize nur yağsın !
Tövbe edip bin kere
Gecemize nur yağsın !
“Düştün aklıma! ”
Sen aklıma geldin yandım
Gecenin bir yarısı
Hasretinle uyandım
“Kafam güzel olur, tıpkı senin gibi! ”
Ne güzel okunur, sana hislerim
Şiirde vezinler, hece olunca!
Karanlık odam da, seni düşlerim
“Hayatım sensiz! ”
Bir yaz akşamı, gelsen de yanıma
Geçmişi unutup, girsen de kanıma
Sevdiğim diyerek, basarım bağrıma
" Hem de sımsıkı !"
Yokluğun kış mevsimi
Üşüttü bu kar beni !
Andıkça ben ismini
“ Tatlı belâm ama! "
İşte teklif ediyorum
Gel başımın belâsı ol!
Hasretinden eriyorum
Çomak soktu çarkımıza
Şeytana diz, çöktürelim!
Nazar değdi aşkımıza
Gel bir kurşun, döktürelim!
Yalan yanlış söze geldik
"Çok geç olmadan! "
Madem kalpten seviyoruz
Gel bu aşkı kurtaralım!
Ateşinde eriyoruz
"Ahmet Selçuk İlkan'a çağrımdır! "
Yıllar oldu özlüyoruz
Gel Bursa ya Ahmet Abi!
Yollarını gözlüyoruz
' Dayanır mı? Bu yürek, böyle acıya! '
Ömrümü verdiğim, o çok sevdiğim
Elin oluyor bak, gel de ağlama!
Hayatım dediğin, gönül verdiğin
Gelin oluyor bak, gel de ağlama!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!