“ Tutuştuk bu kış yine! ”
Elektrik doğal gazla
Boğazımı hep sıkıyor!
Gelirimse gelir nazla
'İyilik yap, denize at, o seni mutlaka bulur! '
Gelin insanları, sevin yürekten
Kötülük insana, fayda getirmez!
Eğer dürüstsen, hakkın yolunda
Yaradan kuluna, bela getirmez!
“Yandın o zaman! ALLAH başka dert vermesin! ”
On altı mayıs’tı, güzel bir gündü
Yanlış bir anonsla, kandı o takım
Eşekten düşen bir, karpuza döndü
Kendini şampiyon, sandı o takım
“ Naptın sen yaa! ”
Darben işte geri tepti
Ettik milletçe biz veto!
Adamların hepsi itti
“Ben hiç görmedim! ”
Halk için çalışıp, ahir zamanda
Gözyaşları senle, akan gördün mü?
Vatandaşı gibi, kalan hep darda
Fakir ekmek zor bulunca üzülür
Ben karnımı, açta olsa toklarım!
Zengin bakar, ilgilenmiş görülür
Acep vicdan, var mı diye yoklarım!
“Siz hor görenler var ya! ”
Yettik isek canınıza
Bezin ulan, fakiriz biz!
Bakmayın siz nazımıza
“Yaşayan bilir ancak! ”
Çaldıysa kapını, yoksulluk senin
Yaşamak ne kadar, zor bilir misin?
Tutuşur da bazen, o güzel tenin
“Falım bakılmış zaten!
Neyime bakacan, kaderim belli
Boşuna anlatıp, yorulma falcı!
“ Etme bulma dünyası bu! ”
Aldın ya kalbimin, zalim ahtını
Ben gibi daha çok, sıkılacaksın!
Karanlık bekle sen, artık bahtını




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!