“ Nolur ya !”
Seviyorum deyip candan
Tüm dertlerden aşırt beni !
Kalbim dursun heyecandan
Bir kere de şaşırt beni !
"Çok mu zor "
Ah be canım ah be gülüm
Gel gönlüme bir yara be !
Etme bana böyle zulüm
Bir kerede sen ara be !
“ Yazıklar olsun ya ! “
Geçen yolda karşılaştık
Bir merhaba, demedin sen !
Kalpler katı, halâ taştık
Bir merhaba, demedin sen !
“ Sanal alem, banal alemdir !”
Şu yalancı dünyada
İnsanlığı yok etti !
Her şeyimiz tamam da
Bir Metavörs eksikti !
" İzdivaca talibim !
Yaşım gelmiş benim kırka
Bu isteğim sizce çok mu ?
Hiç kimse de çıkmaz arka
Bir münasip, zevce yok mu ?
" Kül olmasını ! "
Bilmiyorsa kibarlığı
Bir odundan ne beklersin !
Yoksa aşka duyarlığı
Bir odundan ne beklersin !
“ Bilsin bunu bütün dünya !”
Türk’tür soyum, şanım belli
Tarihte çok biliniriz !
Kanımızsa harbi deli
Bir ölür bin diriliriz !
“ Sen döneceğim de !
Yeter ki sen bana, geleceğim de
Kalbime ruhuma, eklerim seni !
Söz verdim aşkım, döneceğim de
Bir ömür yolunda, beklerim seni !
“ Çıldırttın beni yaa !”
Ben nasıl güveneyim
Söylesene sen söyle !
Neyinle övüneyim
Bir öylesin bir böyle !
“ Bakayım doya doya !”
Bir resmini yolla bana
Özleyince, bakarım ben !
Hasret kalbi kavurup da
Közleyince, bakarım ben !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!