“ Ne yapacağım ben senle ya!
Hiç boşuna uğraşma ya
Aşkın zehir tadan olmaz!
Her güzele yanaşma ya
"Hem güzel, hem de özeldir sevdiğim! "
Giderken gönlümü, götürür gama
Gönlünde gönlümce, gezdiğim güzel!
Gözleri gökyüzü, gibi gizemli
“Gittiğin o yere kadar! ”
Nasılda hapsettin, beni kalbine
Girdin ya sen benim, özüme kadar
Lanetler okurum, sahte sevgine
Git ulan ananın, gözüne kadar!
“Hadis-i şeriftir (Kaynak Müslim’den)
Şiir: Seçkin ERDOĞAN’dan
Cazibe içindir başında örtü
Giyinmiş çıplaklar, türedi dostlar!
“Şimdi gurur duy kendinle! ”
Gittiğin gün yıktın beni
Hisli hisli ağlıyorum!
Cehenneme tıktın beni
Gizli gizli ağlıyorum!
“Ah bu gönlüm ahh! ”
Dudağında hep adını
Yıllar yılı andı gönlüm
Alamadı aşk tadını
Sana boşa yandı gönlüm
“Görürüz inşallah diyorum! ”
Bizim için ancak, benzer rüyaya
Bilmem ki murada erecek miyiz?
Yummadan bu gözü, koca dünyaya
“Uzaktan hep öyle görünür! ”
Mutsuzdum hep, yalnız tektim
Gören mutlu sanır beni!
Oysa ki ben, neler çektim
“Benim mutsuz halimi! ”
Gittiğin günden beri
Vurdun yaram kanıyor!
Gönlümün orta yeri
Bir yangındır yanıyor!
GÖRMEDİN Mİ NASIL,SEVDİ BU YÜREK!
“Daha ne yapsın! ”
Anlattım yıllarca, yakışlarını
Bilmedin mi nasıl, sevdi bu yürek!
Ruhuma çevir o, bakışlarını
Görmedin mi nasıl, sevdi bu yürek!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!